ME Group Netherlands, de nieuwe naam voor Prontophot Holland BV

Sinds 1963 is het de missie van de Photo-ME group om het leven van burgers en consumenten gemakkelijker te maken door hen tijd te besparen. Een uitgebreid gamma aan zelfbedieningsautomaten behoren tot het assortiment. Een assortiment dat ondertussen veel verder reikt dan enkel de fotocabines. Daarom een nieuwe naam die past bij ons DNA. Me Group International, een nieuw, sterk en internationaal bedrijfsmerk dat aansluit bij de diversificatie van de groep van de laatste jaren (Photo, Wash, Food, enz.).

De BV Prontophot Holland zal blijven bestaan. We gaan ons vaker uiten onder de merknamen Photo-Me voor Photo en Revolution Laundry voor Wash. Alles onder de paraplu van ME Group Netherlands.

De ME Group visie

De consument van vandaag houdt zich meer bezig met vrijetijdsbesteding (restaurants, hobby’s, vakanties, welzijn, enz.). Ze zoeken plezier en zelfontplooiing. Een van de fundamentele gevolgen van deze veranderingen is de noodzaak om meer tijd te vinden. De groei van deze tijdrovende consumptiepatronen heeft dan ook een grote impact op de ontwikkeling van lokale diensten. De toekomst van commercie: bedrijven dichter bij de consument brengen De toekomst van commercie is nabijheid! Consumenten willen zo min mogelijk tijd verliezen bij het doen van een aankoop. Of het nu op een website is of in een fysiek verkooppunt, consumenten van Generatie Z geven prioriteit aan snelheid en gemak. Op het gebied van diensten verwachten jonge consumenten steeds meer. Ze zijn niet meer tevreden met de reguliere openingstijden van winkels. Deze ongeduldige generatie verwacht 24/7 servicegemak en beschikbaarheid. Selfserviceoplossingen zijn een integraal onderdeel van het antwoord op deze eisen.

Why ME?

ME‘ is niet alleen Engels voor Ik. ME staat voor wie wij zijn als individu. ME is internationaal actief in 21 landen, 21 identiteiten maar allemaal hetzelfde DNA.

ME for MY EXPERIENCE

Elke dag speelt ME in op de behoeften van klanten, sluit aan bij hun verwachtingen en zorgt ervoor dat we hun dagelijks leven verbeteren. Het zijn zoveel kleine ervaringen die vrouwen, mannen en machines verbinden tot ze een soort verlengstuk van zichzelf worden. In staat om op hun behoeften te anticiperen, hun leven gemakkelijker te maken en ook emoties op te wekken.

ME for MORE ENGAGED

Nummer 1 zijn is een grote voldoening, maar het is ook een vorm van betrokkenheid. Een leider zijn vereist voorbeeldig zijn en de weg wijzen. Daarom integreren we systematisch een MVO-aanpak in al onze beslissingen. MVO is verre van een beperking, maar stimuleert onze motivatie om duurzamere oplossingen te bedenken, met meer respect voor ons milieu. We zien de transities, ecologisch, digitaal en sociaal, als geweldige springplanken naar een duurzame toekomst, waar het leven goed is.

ME for MINUTE EXPERIENCE

We weten allemaal dat tijd onze kostbaarste schat is. Net als natuurlijke hulpbronnen bewaren we het, behouden we het en leren we het beter te consumeren. Het is precies een van de missies die onze dienstverlening vervult. We besparen de tijd van mensen in hun dagelijks leven door onmiddellijke bevrediging te bieden.

ME for MAKING EASY

Wat is een betere belofte dan het leven eenvoudiger, mooier, aangenamer te maken! Makkelijk maken is ons mantra, ons merkdoel. Door snelle, zelfbediening en gebruiksvriendelijke diensten die geen gebruiksaanwijzing of assistentie nodig hebben, en vooral altijd in de buurt van of op het dagelijkse pad van de massamarkt, is ME echt eenvoud belichaamd.